0
Завершено

Уведомления

Albert 5 лет назад в Дашбоард и виджеты обновлен Alex 6 месяцев назад 13

Здравствуйте, планируется ли у вас добавить функционал Уведомлений ?


например отправку уведомлений (смс, push на телефон, почта, telegram и т.д...) при определенных условиях ?

например: если W Power < 50 wt то отправить сообщение "выключился осушитель"

я в гараже поставил осушитель воздуха, когда он наполнит свой бак 3,6 литра я не знаю, это зависит от влажности и прочих условий, но когда бак наполнится, то осушитель выключится и потребляемая мощность упадет... и нужно поехать в гараж и вылить воду...

думаю, что данный функционал очень созвучен вашему девизу "Измеряй, Анализируй, Контролируй" =)

ХОРОШО, МНЕ ПОНРАВИЛОСЬ

СУПЕР !

Оценка удовлетворенности от Albert 5 лет назад
+1
Завершено

Альберт, добрый день.

Ваша задача нашему девизу созвучна) и вполне решаема на последней прошивке.

Мы ее пока не анонсировали, но она уже доступна для установки.
Обновите устройство вручную. После этого скачайте новую версию инструкции и прочитайте раздел "Условия"
https://support.smart-mac.com/communities/1/topics/25-gde-mozhno-skachat-instruktsiyu

Albert, good afternoon.
Your task is in tune with our motto) and is completely solvable on the latest firmware.
We have not announced it yet, but it is already available for installation.
Update the device manually. After that, download the new version of the manual and read the section "Notifications"
https://support.smart-mac.com/communities/1/topics/25-gde-mozhno-skachat-instruktsiyu

Отличная новость! Спасибо =)

d101 обновился до 0.042 i0, раздел Условия есть!

проверил отправку на почту - работает!!! супер!


а будет возможность управлять Условиями со страницы dashboard ?

Обязательно устанавливайте гистерезис для email сообщений и чем больше, тем лучше.

Управлять условиями с Дашборд пока возможности нет, только через настройки устройства.

А отправка уведомлений кроме как на почту (смс, push на телефон, telegram и т.п.) при определенных условиях планируется?

+1

Пока только email.
PUSH уведомления запустим, как начнем собирать деньги за Дашборд.

Доброго дня. Підкажіть будь ласка що означає повідомлення "power failure" ? це відключення єлектроенергії? якщо так то яким чином воно відправляється ?)) під час повторного запуску чи на залишку заряду конденсаторів пристрою  і моєї точки доступу?

+1

Енергомонітори визначають пропажу живлення заздалегідь.

Встигає надіслати повідомлення, але бажано, щоб роутер був на ІБЖ.

Вітаю, скажіть а на який e-mail приходить сповіщення, чи можна вказувати декілька та міняти текст сповіщення?

Повідомлення приходить на email від Дашборду.

А саме від Дашборду, де перший раз було підключено пристрій.

Якщо потрібно щось змінити, відкрийте Звернення (Tickets) в підтримку.

Привіт.


У пристрої  "smart-MAIC D103-22" активував функції "Power failure" та "Power recovery" (поставив галочки). Протестував роботу функцій через вимикання пристрою за допомогою автоматичного вимикача, маю наступні незадовільні результати:

Тест 1 (час у вимкненому стані - 3 секунди): не надійшло жодного листа

Тест 2 (час у вимкненому стані - 3 секунди): надійшов один лист з темою "Device ХХХ (ХХХ) at ХХХ | Power failure - L1", другий про "recovery" не надійшов

Тест 3 (час у вимкненому стані - 30 секунд): не надійшло жодного листа

Пошта - Gmail, в спам дивився - там пусто. 

Отже, питання:


1. Така нестабільна робота цих функцій - це нормально? Якщо ні - можете подивитись, що не так, або підказати, що можна ще доналаштувати або перевірити?

2. Які є альтернативні варіанти отримання сповіщень про події "пристрій оффлайн" та "пристрій онлайн" (хоча б останнє)? На пошту, в Телеграм, ще кудись. Знаю про GMS-модуль, але з ним своя морока (картку купи, тариф обери,не забудь поповняти, тощо). Писати свою обв'язку навколо MQTT-сервера - то вже загалі оверкілл. 

Дякую.

Так, поки ще можуть бути недоставлени сповіщення, ми працюємо над цим.

Це пов'язано з великою кількістю сповіщень коли у всіх одночасно відключають електроенергію, а це на жаль щас трапляється.

Та ще, щоб мати шанс отримати email про відключення, ваш роутер та інтернет модем повинен бути на безперебійному живленні.

Про подію "Power failure" та резервне живлення - зрозуміло, прямий зв'язок все ж :) То лише в експерименті було таке, що відключався тільки сам пристрій, тоді як з роутером (інтернетом) не було проблем.


Але в першу чергу маю на меті дізнаватись, коли ж електроживлення увімкнется знову, то ж, першочергово важлива саме подія "Power recovery".

Сподіваюсь на швидке та якісне масштабування сервісу розсилок повідомлень.

Дякую.

Сервис поддержки клиентов работает на платформе UserEcho